Seoptimin ja AHS Controlin tiet kohtasivat syksyllä 2020. AHS Controlin myynti- ja markkinointijohtaja Matias Ojalehto kertoo, että heillä oli tuolloin sellainen sauma, että pystyivät kehittämään verkkosivustoaan. Seoptimi puolestaan pystyi vastaamaan tähän tarpeeseen.

AHS Control on kotimainen ammattirakentamiseen keskittyvä yritys. Sen päätoimipiste on Limingassa, mutta yritys toimii kattavasti koko Suomen alueella. AHS Controlin toiminnan painopiste on uudistuotannossa PJ- ja KVR-urakoinnissa. Asiakkaille rakennetaan asuntoja, hoivatiloja, kouluja sekä liike- ja toimitiloja.

Verkkosivuston tekstien tulee vastata yrityksen palvelun laatua

Seoptimilta kirjoitettiin AHS Controlin verkkosivustolle ja blogiin hakukoneoptmoituja tekstejä. Myös asiakaskokemukset ja työntekijähaastattelut olivat merkittävä osa projektia. Nämä tekstit saavatkin Ojalehdolta erityiskiitosta.

Suurin sulka tässä projektissa tulee siis kirjoittajan hattuun!

“Kirjoittamisen tyyli ja ote olivat hyviä! Haastattelut tehtiin ammattitaitoisesti ja niistä jäi haastateltavillekin hyvä mieli. Suurin sulka tässä projektissa tulee siis kirjoittajan hattuun”, Ojalehto sanoo. Se sulka menee Seoptimilla Holmin Hannakaisalle.

Verkkosivuston ja blogin tekstisisällöt ovat oleellinen osa yrityksen brändiä. Niiden pitää vastata sitä, mitä yritys on ja mitä yritys haluaa viestiä. AHS Controlin tavoitteena on olla luotettava kumppani tilaajille ja asiakkaille, sillä sen on havaittu olevan merkittävin menestyksen tekijä. “On tärkeää, että esimerkiksi verkkosivustolla olevat tekstit vastaavat tätä tavoitetta ja herättävät luottamusta”, Ojalehto mainitsee.

AHS Controlin toiminta perustuu luottamukseen

AHS Controlin toiminnan ja kaiken tekemisen lähtökohtana on laadukas ja tavoitteenmukainen lopputulos. Toiminta perustuu vahvaan osaamiseen suunnittelussa, päivittäisessä työnjohtamisessa työmailla sekä laadukkaiksi todettuihin aliurakoitsijoihin. Tärkeää on, että asiat tehdään niin kuin on alussa luvattu.

AHS:n perusarvo on luottamus, ja se näkyy henkilöstössä. Se näkyy myös meille, jotka tutustumme AHS Controlin toimintaan ja haastattelemme työntekijöitä, yhteistyökumppaneita ja asiakkaita. Luottamus ja toisen arvostus tulevat aidosti esiin puheessa ja kehonkielessä. Se ei ole jotain mainosmateriaaleihin kirjoitettua markkinoinnin kieltä.