Ihmisen näköistä viestintää
Aina askeleen edellä
Tervetuloa Seoptimin Ajankohtaista-palstalle, jossa jaamme alamme oivallukset ja parhaat käytännöt. Kerromme ajankohtaisista asioista ja töistä, joita olemme tehneet asiakkaillemme. Tarjoamme kattavan katsauksen viestinnän ja markkinoinnin maailmaan.
Rajaa hakua
Sisäinen kriisiviestintä ratkaisee paljon
Yritys on yhtä kuin henkilöstönsä – älä unohda heitä kriisin aikana Usein kriisin sattuessa havahdumme siihen, että viestintä ihmisten välillä on tärkeää ja sen onnistuminen toiminnan edellytys. Kuitenkin avoimeen viestintään ja hyvään vuorovaikutussuhteeseen tulee panostaa aina. Sillä hyvä ilmapiiri ja luottamukselliset välit ratkaisevat lopulta sen, miten kriisi saadaan hoidettua. Onnistunut sisäinen kriisiviestintä saattaa pelastaa yrityksen. […]
Ulkoinen kriisiviestintä
Miten viestiä yrityksen ulkopuolelle sen sisäisestä tai ulkoisesta kriisistä? Kriisitilanteissa joudutaan usein tilanteeseen, jossa pitää nopeasti tehdä päätöksiä siitä, mitä viestitään, kenelle ja miten. Lisäksi kriisin aikana tietoa voi olla huonosti saatavilla, mutta samaan aikaan ihmiset kaipaavat tietoa ja etsivät sitä. Kriisien keskellä tieto lähtee nopeasti leviämään ja se saattaa muuttua matkalla. Kuitenkin ilman tietoa […]
X
X
SULJE