Hakukone­optimointi ja laadukas sisältö takaavat näkyvyyden verkossa

Löytävätkö asiakkaat yrityksenne verkkosivustolle? Onko sivustolla riittävästi heitä palvelevaa ja kiinnostavaa sisältöä? Jos yritys haluaa menestyä digimarkkinoilla, verkkosivuston pitää näkyä hakukoneissa ja palvella asiakasta mahdollisimman hyvin. Hakukoneoptimointi ja sisällöntuotanto ovatkin avainasemassa, kun verkkosivustoa kehitetään.

Olemme lukija- ja hakukoneystävällisen sisällön huippuasiantuntijoita. Tarjoamme yrityksesi näkyvyyden ja myynnin kasvun tueksi tuloksekasta hakukoneoptimointia ja lukijoita sitouttavaa sisältöä. Meiltä saatte kaikki tarpeelliset sisällöt, kuten verkkokaupan sisällöt, verkkosivuston tekstit, blogit, asiakastarinat ja muut haastattelut. Erilaisilla sisällöillä pystytään herättämään sivustolla vierailevan henkilön kiinnostus, antamaan tietoa ja vakuuttamaan, että palvelun tai tuotteen ostaminen kannattaa.

Lue lisää

Näin toimimme kanssasi:
1. Suunnittelemme
Aloitamme asiakkaan kanssa aina lähtötilanteen kartoituksella, jonka perusteella teemme toimivan suunnitelman optimointiin ja sisällöntuotantoon.
2. Toteutamme
Teemme toimenpiteet asiakkaan kanssa sovitun suunnitelman mukaan. Pitkäjänteinen ja suunnitelmallinen työ takaa onnistuneen lopputuloksen.
3. Seuraamme
Hakukoneoptimointi on prosessi, joka vaatii seurantaa ja seurantatiedon analysointia. Seurantatieto antaa suunnan jatkotoimenpiteille.


Hakukoneoptimoinnin palvelupaketit
Hakutermitutkimus S

Tiedätkö, millä hakutermeillä olisi hyvä näkyä hakukoneissa?
– Anna meidän auttaa alkuun hakutermien kanssa

Hakutermitutkimus S on kevyt hakutermikatsaus, jolla pääsee varsinkin pienempien sivustojen osalta kevyesti alkuun hakukoneoptimoinnissa. Hakutermitutkimus on monipuolinen työkalu, joka auttaa tunnistamaan asiakkaiden hakukäyttäytymistä, määrittelemään tuotteita tai palveluita sekä kasvattamaan orgaanisen liikenteen määrää verkkosivustolla.

Hakutermitutkimus S on selkeä tutkimus hakutermeistä, joita hakukoneissa käytetään, ihmisten hakukäyttäytymisestä sekä hakukoneiden algoritmien toiminnasta.

Tarjoamamme hakutermitutkimus ei ole vain dokumentti – se on ponnahduslauta orgaanisen liikenteen kasvattamiseen.

Palvelumme sisältää

  • hakutermien kartoituksen kuukausittaisten hakumäärien, sesonkien, vaihteluiden sekä eri teemojen osalta
  • keskeisimpien ja liiketoiminnalle tärkeimpien hakutermien tarkemman tarkastelun
  • asiakkaan olemassa olevan hakutermistön analyysin sekä näkemyksen siitä, miten kilpailijoista olisi hyvä lähteä erottautumaan.

Hakutermitutkimuksen pohjalta on hyvä lähteä tuottamaan sisältösuunnitelmaa ja sen jälkeen rakentamaan systemaattista sisällöntuotantoa.

Hinta alkaen: 450 eur

Hintoihin lisätään alv.

Ota yhteyttä ja tilaa hakutermitutkimus tästä!

Miksi tilaisit hakutermitutkimuksen meiltä?

Seoptimin SEO-osaajilla on yli kahdenkymmen vuoden kokemus hakukoneoptimoinnista sekä vahva liike-elämän tuntemus. Vahvuutemme on intohimo asiakkaiden hakukonenäkyvyyteen ja orgaanisen liikenteen kasvattamiseen, sillä se on vahva markkinoinnin ja myynnin perusta.

Hakutermitutkimus M

Tiedätkö, millä hakutermeillä kilpailijanne nousevat hakukoneissa?
– Anna meidän auttaa pidemmälle hakutermien kanssa

Hakutermitutkimus M on Hakutermitutkimus S:ää monipuolisempi ja kattavampi työkalu, joka auttaa tunnistamaan asiakkaiden hakukäyttäytymistä, määrittelemään tuotteita tai palveluita sekä kasvattamaan orgaanisen liikenteen määrää verkkosivustolla. 

Hakutermitutkimus M on analyyttinen ja selkeä tutkimus hakutermeistä, joita hakukoneissa käytetään, ihmisten hakukäyttäytymisestä sekä hakukoneiden algoritmien toiminnasta.

Tarjoamamme hakutermitutkimus ei ole vain dokumentti – se on ponnahduslauta orgaanisen liikenteen kasvattamiseen.

Palvelumme sisältää

  • hakutermien kartoituksen kuukausittaisten hakumäärien, sesonkien, vaihteluiden sekä eri teemojen osalta
  • keskeisimpien ja liiketoiminnalle tärkeimpien hakutermien tarkemman tarkastelun
  • asiakkaan olemassa olevan hakutermistön analyysin sekä näkemyksen siitä, miten kilpailijoista olisi hyvä lähteä erottautumaan.

Hakutermitutkimuksen pohjalta on hyvä lähteä tuottamaan sisältösuunnitelmaa ja sen jälkeen rakentamaan systemaattista sisällöntuotantoa.

Hinta alkaen: 670 eur
Hintoihin lisätään alv.

Ota yhteyttä ja tilaa hakutermitutkimus tästä!

Miksi tilaisit hakutermitutkimuksen meiltä?

Seoptimin SEO-osaajilla on yli kahdenkymmen vuoden kokemus hakukoneoptimoinnista sekä vahva liike-elämän tuntemus. Vahvuutemme on intohimo asiakkaiden hakukonenäkyvyyteen ja orgaanisen liikenteen kasvattamiseen, sillä se on vahva markkinoinnin ja myynnin perusta.

Hakutermitutkimus L

Tiedätkö, millä hakutermeillä voit helposti päihittää kilpailijanne hakukoneissa?
– Anna meidän auttaa yrityksenne lentoon hakutermien kanssa

Hakutermitutkimus L on laaja ja monipuolinen työkalu, joka auttaa tunnistamaan asiakkaiden hakukäyttäytymistä, näkemään sesonkien vaikutusta hakukoneiden hauissa, määrittelemään tuotteita tai palveluita sekä kasvattamaan orgaanisen liikenteen määrää verkkosivustolla. Tutkimus antaa selkeät ohjeet ja toimenpide-ehdotukset kovimpienkin kilpailijoiden taklaamiseen hakukoneissa.

Hakutermitutkimus on laaja, analyyttinen ja selkeä tutkimus hakutermeistä, joita hakukoneissa käytetään, ihmisten hakukäyttäytymisestä sekä hakukoneiden algoritmien toiminnasta.

Tarjoamamme hakutermitutkimus ei ole vain dokumentti – se on ponnahduslauta orgaanisen liikenteen kasvattamiseen ja kilpailijoiden voittamiseen.

Palvelumme sisältää

  • hakutermien kartoituksen kuukausittaisten hakumäärien, sesonkien, vaihteluiden sekä eri teemojen osalta
  • keskeisimpien ja liiketoiminnalle tärkeimpien hakutermien tarkemman tarkastelun
  • asiakkaan olemassa olevan hakutermistön analyysin sekä näkemyksen siitä, miten kilpailijoista olisi hyvä lähteä erottautumaan.

Hakutermitutkimuksen pohjalta on hyvä lähteä tuottamaan sisältösuunnitelmaa ja sen jälkeen rakentamaan systemaattista sisällöntuotantoa.

Hinta alkaen: 850 eur
Hintoihin lisätään alv.

Ota yhteyttä ja tilaa hakutermitutkimus tästä!

 

Miksi tilaisit hakutermitutkimuksen meiltä?

Seoptimin SEO-osaajilla on yli kahdenkymmen vuoden kokemus hakukoneoptimoinnista sekä vahva liike-elämän tuntemus. Vahvuutemme on intohimo asiakkaiden hakukonenäkyvyyteen ja orgaanisen liikenteen kasvattamiseen, sillä se on vahva markkinoinnin ja myynnin perusta.

Sisältösuunnitelma S

Sakkaako säännöllinen sisällöntuotanto?
Meillä on siihen ratkaisu – innostava sisältösuunnitelma

Sisältösuunnitelma S on avaintekijä tuloksekkaaseen sisällöntuottamiseen. Selkeä sisältösuunnitelma auttaa hahmottamaan ja priorisoimaan sisällöntuotannon tarpeen ja tavoitteet.

Sisältösuunnitelman pohjana ovat aina asiakkaan tarpeet sekä mahdollinen hakutermitutkimus, joka paljastaa, millä hakutermeillä tuotteita tai palveluja haetaan hakukoneissa.

Sisältösuunnitelma on selkeä, johdonmukainen rakennettu työohje, josta löytyvät kaikki tarvittavat tiedot sisällöntuottamiseen ja sen säännönmukaisuuteen.

Palvelumme sisältää

  • käytännönläheisen katsauksen viestinnän strategiaan
  • tarkat ohjeet äänensävyyn, tyyliin, mahdollisiin tehokeinoihin sekä ydinviestit
  • määritellyt hakutermit jokaiselle sisällölle
  • selkeän kalenterin, jonka mukaan sisältöjä on helppoa lähteä toteuttamaan.

Sisältösuunnitelma on tehokkainta rakentaa kerrallaan puoleksi vuodeksi.

Hinta alkaen: 590 eur
Hintoihin lisätään alv.

Ota yhteyttä ja tilaa sisältösuunnitelma tästä!

Miksi tilaisit sisältösuunnitelman meiltä?

Seoptimin sisällöntuotantotiimi on tuottanut lukija- ja hakukoneystävällisiä sisältöjä jo usean vuoden ajan ja tekemisen pohjana ovat aina olleet hakutermitutkimukset sekä sisältösuunnitelmat. Systemaattinen ja suunnitelmallinen sisällöntuotanto on tuloksekasta ja se näkyy myös yrityksen markkinoinnissa ja myynnissä.

Sisältösuunnitelma M

Sakkaako säännöllinen sisällöntuotanto?
Meillä on siihen ratkaisu – innostava sisältösuunnitelma

Sisältösuunnitelma on avaintekijä systemaattiseen, säännölliseen ja tuloksekkaaseen sisällöntuottamiseen. Selkeä sisältösuunnitelma auttaa hahmottamaan ja priorisoimaan sisällöntuotannon tarpeen ja tavoitteet. Suunnitelmasta löytyvät selkeät viestinnän strategian osa-alueet, jotka täydennetään yhdessä asiakkaan kanssa.

Sisältösuunnitelman pohjana ovat aina asiakkaan tarpeet sekä mahdollinen hakutermitutkimus, joka paljastaa, millä hakutermeillä tuotteita tai palveluja haetaan hakukoneissa.

Sisältösuunnitelma on selkeä, johdonmukainen kalenterimuotoon rakennettu työohje, josta löytyvät kaikki tarvittavat tiedot sisällöntuottamiseen ja sen säännönmukaisuuteen.

Palvelumme sisältää:

  • käytännönläheisen katsauksen viestinnän strategiaan
  • tarkat ohjeet äänensävyyn, tyyliin, mahdollisiin tehokeinoihin sekä ydinviestit
  • määritellyt hakutermit jokaiselle sisällölle
  • selkeän kalenterin, jonka mukaan sisältöjä on helppoa lähteä toteuttamaan.

Sisältösuunnitelma on tehokkainta rakentaa kerrallaan puoleksi vuodeksi.

Hinta alkaen: 790 eur
Hintoihin lisätään alv.

Ota yhteyttä ja tilaa sisältösuunnitelma tästä!


Miksi tilaisit sisältösuunnitelman meiltä?

Seoptimin sisällöntuotantotiimi on tuottanut lukija- ja hakukoneystävällisiä sisältöjä jo usean vuoden ajan ja tekemisen pohjana ovat aina olleet hakutermitutkimukset sekä sisältösuunnitelmat. Systemaattinen ja suunnitelmallinen sisällöntuotanto on tuloksekasta ja se näkyy myös yrityksen markkinoinnissa ja myynnissä.

Raportti

Seurataanko teillä säännöllisesti sisällön vaikutuksia?
Voimme tehdä sen puolestanne selkeällä raportoinnilla

Sisältömarkkinoinnista saa kaiken tehon irti vain mittaamalla sen tuloksia ja reagoimalla niihin. Selkeään suunnitteluun ja systemaattiseen mittaamiseen ja seurantaan perustuva sisällöntuottaminen ja hakukoneoptimointi varmistavat sen, että niillä saadaan aikaan juuri oikeita asioita.

Raporttimme sisältää:

  • katsauksen tehtyjen toimenpiteiden vaiktuuksiin
  • SEO-sisältöjen yhteydessä listauksen indeksoituneista termeistä
  • listauksen myös muista vaikutuksista sivuston hakutermeihin
  • Analyysin yhteydessä tarkemmin eritellyt syyt ja vaikutukset
  • selkeät ja täsmälliset jatkotoimenpide-ehdotukset.

Data ja raportointi mahdollistavat jatkuvan sisällöntuotannon kehittämisen. Raportti kannattaa ottaa 2–4 kuukauden välein.

Hinnat:

Pelkkä raportti 195 eur
Raportti ja sen analysointi 375 eur
Raportti ja työpaja 650 eur

Hintoihin lisätään alv.

Ota yhteyttä ja tilaa raportti tästä!

Hakukone­optimointi ja puhutteleva sisältö sitouttavat asiakasta

Hakukoneoptimointiin pohjautuva sisällöntuotanto on vahva pohja kaikille verkkosivustoille. Hakukoneet jäljittelevät aitoa lukijaa, joten niiden pyrkimys on löytää sivustoja, jotka tarjoavat asiakkailleen riittävästi laadukasta ja mielenkiintoista sisältöä – myös tuore tai päivitetty teksti on hakukoneystävällisempi kuin useamman vuoden sivustolla ollut teksti.

Verkkosivut ovat kuin palapeli, jossa kaikkien osien on oltava tallessa, ehjänä sekä oikealla paikalla muodostaakseen ymmärrettävän ja miellyttävän kokonaisuuden – niin sivustolla vierailevalle kuin hakukoneillekin.

Usein hakukoneoptimointi on juuri se puuttuva palanen, mikä verkkosivujen kokoamisessa voi olla harmillisesti hukassa. Huonosti optimoidut sivut jäävät hakukoneilta tunnistamatta, mistä syystä sivusto ei saa näkyvyyttä Googlen hauissa edes tarkoilla hakusanoilla.

Meidän tekemällä hakukoneoptimoinnilla voidaan nostaa sivuston arvoa hakukoneiden arvoasteikolla. Laadukas hakukoneoptimointi vahvistaa verkkosivujen asemaa, ja näin ollen se lisää sivustolla vierailuja. Hyvin optimoidut sivut myyvät sekä markkinoivat tehokkaammin!

Ota yhteyttä:

Samuli Romppainen
Markkinoinnin asiantuntija

040 0857550

LiSätietoa hakukoneoptimoinnista

Miten SEO-optimointi voi auttaa yritystäni?

SEO-optimointi (Search Engine Optimization) eli hakukoneoptimointi auttaa yritystäsi kasvamaan merkittäväksi vaikuttajaksi omalla alallaan. Sen ansiosta jopa pienetkin tekijät voivat kasvaa kokoaan suuremmiksi ja päästä kilpailemaan isoille pelikentille. SEO-näkyvyys varmistetaan jatkuvalla, systemaattisella työllä. Parempi SEO – hakukoneoptimointi palvelee yritystäsi monella tasolla Kun verkkosivustosi on optimoitu ajankohtaisilla, kohdennetuilla ja riittävillä hakusanoilla, se nousee todennäköisemmin korkeammalla hakukoneiden tuloksissa. […]

Avainsanatutkimus löytää keskeisimmät avainsanat

Avainsanat tai hakusanat ovat termejä, joita hakukoneiden käyttäjät kirjoittavat hakukenttään hakiessaan haluamaansa tuotetta tai tietoa verkosta. Avainsanatutkimus auttaa löytämään keskeisimmät termit, joita yritys voisi käyttää esimerkiksi verkkosivuteksteissään ohjatakseen potentiaaliset asiakkaat luokseen. Oikeiden avainsanojen käyttö voikin vaikuttaa merkittävällä tavalla sivuston kävijämääriin ja tätä kautta suoraan liikevaihtoon. Mitä tarkoittaa termi avainsana? Avainsana sana on yksittäinen sana, sanapari […]

Sivustouudistus edessä – näin huomiot SEO:n

Kotisivuja uusittaessa ja päivitettäessä kannattaa hakukoneoptimointi ehdottomasti ottaa huomioon. Hakukonenäkyvyyttä parantamalla voit kasvattaa yrityksesi näkyvyyttä ja tunnettavuutta verkossa helposti. Tässä muutamia vinkkejä SEO-toimenpiteiden huomioimiseksi: 1. Kirjoita laadukasta tekstisisältöä vaadittavat määrät Google arvostaa sisältöä, joka on laadukasta ja informatiivista – hakukoneet siis antavat lisää näkyvyyttä yrityksille, jotka ovat panostaneet verkkosivujensa sisältöön. Hakukonehuomion vuoksi tekstiä tulee olla […]

LUE LISÄÄ

Mikä on sisällöntuottajan tärkein ominaisuus?

Sisällöntuottajan työ on monipuolista ja vaihtelevaa. Sisällöntuottaja tuottaa visuaalista, audiovisuaalista tai tekstisisältöä verkkosivustolle tai muualle verkkoon. Paneudun tässä blogitekstissä tekstisisällön tuottajan ominaisuuksiin. Kuten jokainen sisällöntuottaja myös tekstisisällöntuottaja pääsee työssään tutustumaan erilaisiin yrityksiin, ihmisiin, ilmiöihin ja ajatuksiin, joten sisällöntuottaminen on paljon muutakin kuin pelkkä kirjoitusprosessi. Sisällöntuottaja tuottaa ja editoi Tuotatko yrityksen sisällä sisältöä blogiin tai muualle […]

Oikeat hakusanat ratkaisevat näkyvyyden – hakukoneiden huomioiminen verkkosivustolla

Meiltä kysytään usein vinkkejä hakukoneoptimointiin. Kysyjä saattaa olla vähän ymmällään kaiken tiedon edessä eikä osaa oikein tarttua mihinkään konkreettiseen. Sen vuoksi kirjoitankin tämän blogin hakukoneiden huomioimisesta vinkkeineen. Käsittelen orgaanista hakukoneoptimointia. Se eroaa esimerkiksi maksetusta Google-mainonnasta siten, että näkyvyys ei romahda, vaikka yhtäkkiä yrityksellä olisikin se tilanne, että markkinointiin ei ole laittaa rahaa niin paljon kuin […]

Tekoäly hakukoneissa – Mikä muuttuu ja miten käy Googlen?

Chat GPT-tekoälyratkaisun laaja suosio viimeisen reilun parin kuukauden aikana on saanut hakukoneyhtiö-Googlen sekä omaa Bing-hakukonettaan tarjoavan Microsoftin reagoimaan näyttävästi. Ehkä suurin kohu hakukoneiden ympärillä johtuukin siitä, että yli 20 vuotta kestänyt Googlen ylivoimainen markkinajohtajuus hakukonepalveluissa on ensimmäistä kertaa laajemmin kyseenalaistettu. Olemme Seoptimilla luonnollisesti seuranneet tätä kehitystä jo pidemmän aikaa sekä osallistuneet keskusteluun ja kehitykseen. Käyttäjät […]