Sisällön­tuotanto – copywriter apunasi

Seoptimin sisällöntuotanto tarjoaa kohdennettua sisältöä potentiaalisille asiakkaillesi ja sidosryhmillesi. Verkkosivutekstit, blogit ja asiakastarinat pitävät yleisösi ajan tasalla yrityksestäsi, samalla kun laadukas, jatkuva sisällöntuotanto varmistaa hakukonenäkyvyytesi. Me Seoptimilla kykyenemme sanoittamaan yrityksesi tavoitteen ja viestin. Ammattitaitoinen copywriter kykenee tuottamaan tekstit yrityksesi äänellä laadukkaasti ja inhimillisesti.  

Google-näkyvyys on yritykselle tärkeä osa markkinointia

SEO-sisällöntuotanto – varmista hakukone­näkyvyytesi

Sisällöntuotanto on olennainen osa yrityksen brändiä ja palvelua. Sisällöntuotannolla yritys viestii asiakkailleen palvelustaan, tukien samalla asiakkaan ostopäätöstä. Sisällöntuotannossa oleellista on yrityksen viestin esiin tuominen yleisöä palvelevalla tavalla. Hakukoneoptimoitu sisällöntuotanto varmistaa yrityksesi näkyvyyden verkossa, ennalta määriteltyjen hakusanojen kautta. Hakukoneoptimoinnilla saavutat haluamasi kohderyhmän huomion. 

LUE LISÄÄ

Suunnittelemme Seoptimilla yrityksen sisällöntuotannon aina asiakaslähtöisesti. Toisilla yrityksellä palvelua tukee parhaiten perinteiseen mediaviestintään keskittyminen, toisilla verkkosivujen pitkäjänteinen rakentaminen. Jatkuva sisällöntuotanto, blogitekstit, uutiskirjeet ja referenssitarinat tuotetaan ajankohtaisten aiheiden pohjalta siihen muotoon, että tekstejä on helppo jatkohyödyntää muun muassa sosiaalisen median kanavissa.

Sisällön­tuotannolla tavoitat haluamasi yleisön

Sisältösuunnitelman ja kilpailijakartoituksen pohjalta kykenemme tarttumaan oikeanlaisiin työkaluihin yrityksesi sisällöntuotantoa vahvistaessa. Täsmälliset toimenpiteet palvelevat  erinomaisesti useimpia palveluntarjoajia. Esimerkiksi paikallisella tasolla sisällöntuotantoa räätälöidään siihen muotoon, että se tavoittaa parhaalla tavalla alueen ihmiset.

LUE LISÄÄ

Valtakunnallisen taso näkyvyyden puolestaan ei tarvitse tarkoittaa massiivisia kustannuksia: ainoastaan oikein kohdennettuja toimenpiteitä. Muun muassa verkkokaupoille kohdennettu sisällöntuotanto on ainoa tapa pysyä kustannustehokkaasti mukana jatkuvassa kilpailussa. Näin myös pienemmillä toimijoilla on mahdollisuus nousta niin sanotusti kokoaan suuremmiksi.

Sisällöntuotanto­hinnasto – Seoptimilla et maksa yllätyskuluista

Yrityksesi sisällöntuotannolle tarvisi tehdä jotain, mutta mitä? Opastamme mielellämme yritystäsi parempaan ja johdonmukaisempaan sisällöntuotantoon. Emme myy vain myynnin vuoksi – pyrkimyksenämme on löytää kullekin asiakkaallemme tarpeen ja budjetin mukaiset keinot vahvaan vaikuttamiseen. Tilaa Seoptimilta aika ilmaiseen aloituspalaveriin. Vastaamme mielellämme kysymyksiinne ja kerromme omista, yritystänne koskevista kehitysideoistamme.

LUE LISÄÄ

Seoptimi tarjoaa sisällöntuotantoa ennalta sovittuun, taulukon mukaiseen hintaan. Ei yllätyskuluja tai ylimääräisiä työtunteja ilman ennakkoon sopimista. Vahvistamme tilaukset aina kirjallisesti – näin asiakas on aina tietoinen laskutettavista tehtävistä. Läpinäkyvä laskutuksemme varmistaa sen, että asiakas saa tilaamansa työt tarjouksen mukaiseen hintaan. Varaa aika maksuttomaan palaveriin, niin katsotaan yhdessä, kuinka voimme palvella yritystäsi parhaiten.

Kysy lisää:

Mari Karhumaa
Viestinnän asiantuntija

040 0465641

Kysy lisää:

Juulia Lahnaoja
Sisällöntuotannon asiantuntija

040 7193445

Lue lisää sisällöntuotannosta

Miksi panostaa sisällöntuotantoon?

Sisällöntuotanto on keskeinen osa yrityksen markkinointia ja brändin luomista. Yrityksen kannattaakin panostaa laadukkaaseen sisällöntuotantoon, joka auttaa luomaan sekä tukemaan asiakassuhteita. Parhaimmillaan sisällöntuotannolla päästään lisäämään yrityksen liikevaihtoa – etenkin, jos sisällöntuotannossa huomioidaan hakukonenäkyvyys. Tuntitaksa vai valmis hinnasto – mikä sisällöntuotannossa maksaa? Sisällöntuottajan tavoitteena on tuoda yritykselle lisäarvoa, mikä loppupeleissä näkyy positiivisesti myös myynnissä. Sisällöntuotannolla puhutellaan asiakaspintaa […]

Sisältöstrategia piirtää sisällöntuotannon päälinjat

Sisällöntuotanto kannattaa ottaa haltuun suunnitelmallisesti ja strategisesti. Sisältöstrategia ja SEO-pohjainen sisältösuunnitelma auttavat yritystäsi menestymään digitaalisessa maailmassa. Johdonmukaisesti toteutettu sisältösuunnitelma jakaa tehtävät toimenpiteet säännöllisiin jaksoihin, jotta niiden vaikutusta voitaisiin tarkastella ja mahdollisiin ajankohtaisiin aiheisiin tarttua tarvittaessa. Sisältökalenteri huomioi vuodenajat, sesongit ja myyntitärpit hyvissä ajoin: näin niihin kyetään panostamaan tarpeeksi voimakkaasti jo ennakolta. Sisältösuunnitelma määrittelee sisällölliset toimenpiteet […]

lue lisää

Tehot irti verkkosivustosi sisällöistä!

Kirjoititko vetävän blogin verkkosivustollesi, mutta nyt tuntuu että juuri kukaan ei sitä käy lukemassa? Voi tuntua haasteelliselta saada oma ääni kuulumaan verkossa, jossa ihmisten huomio on jatkuvan kilpailun kohteena. Lue tästä vinkit, miten tavoitat blogillesi lukijoita ja kuinka voit lisätä liikennettä omalla kotisivullasi. 1. Optimoi tekstisi hakukoneita varten Optimoi tekstisi oikeille hakusanoille Googlea ja vastaavia […]

TIEDOTE 22.10.2024

Olemme kuluneen vuoden aikana jatkokehittäneet vahvasti liiketoimintamme visiota, strategiaa sekä tarjontaamme ja laajentaneet yhtiömme asiantuntijajoukkoa. Jatkossa tarjoamiemme palveluiden keskiössä ovat strateginen ja taktinen markkinointi, viestintä ja myynti sekä niiden johtaminen. Näitä olemme soveltuvin osin tarjonneet jo jonkin aikaa. Kehityksen rinnalla Seoptimi Oy:n nimi on muuttunut Tulo Group Oy:ksi 18.10.2024 alkaen. Seoptimi jatkaa edelleen yhtiön aputoiminimenä. […]

Kaikki irti verkkokaupan näkyvyydestä – Panosta kategoriakuvauksiin!

Kategoriakuvaukset helpottavat verkkokaupassa asioivien navigointia. Tämän lisäksi kategoriakuvauksella on keskeinen rooli hakukoneoptimoinnissa. Kategoriakuvausten tekstit kannattaakin ehdottomasti kirjoittaa paitsi käyttäjää, myös hakukonetta ajatellen. Optimoidut kategoriatekstit lisäävät liikennettä verkkokaupassa ja johdattavat asiakkaat helpommin uusien tuotteiden äärelle. Mitä tarkoittaa verkkokaupan kategoriahierarkia? Verkkokauppojen tuotteet on tavallisesti jaettu hierarkkisiin pää- ja alakategorioihin, joiden avulla verkkokauppaan suuntaavien on helpompi hakea kaipaamiaan […]