Sisällöntuotanto – copywriter apunasi
Seoptimin sisällöntuotanto tarjoaa kohdennettua sisältöä potentiaalisille asiakkaillesi ja sidosryhmillesi. Verkkosivutekstit, blogit ja asiakastarinat pitävät yleisösi ajan tasalla yrityksestäsi, samalla kun laadukas, jatkuva sisällöntuotanto varmistaa hakukonenäkyvyytesi. Me Seoptimilla kykyenemme sanoittamaan yrityksesi tavoitteen ja viestin. Ammattitaitoinen copywriter kykenee tuottamaan tekstit yrityksesi äänellä laadukkaasti ja inhimillisesti.
SEO-sisällöntuotanto – varmista hakukonenäkyvyytesi
Sisällöntuotanto on olennainen osa yrityksen brändiä ja palvelua. Sisällöntuotannolla yritys viestii asiakkailleen palvelustaan, tukien samalla asiakkaan ostopäätöstä. Sisällöntuotannossa oleellista on yrityksen viestin esiin tuominen yleisöä palvelevalla tavalla. Hakukoneoptimoitu sisällöntuotanto varmistaa yrityksesi näkyvyyden verkossa, ennalta määriteltyjen hakusanojen kautta. Hakukoneoptimoinnilla saavutat haluamasi kohderyhmän huomion.
LUE LISÄÄ
Suunnittelemme Seoptimilla yrityksen sisällöntuotannon aina asiakaslähtöisesti. Toisilla yrityksellä palvelua tukee parhaiten perinteiseen mediaviestintään keskittyminen, toisilla verkkosivujen pitkäjänteinen rakentaminen. Jatkuva sisällöntuotanto, blogitekstit, uutiskirjeet ja referenssitarinat tuotetaan ajankohtaisten aiheiden pohjalta siihen muotoon, että tekstejä on helppo jatkohyödyntää muun muassa sosiaalisen median kanavissa.
Sisällöntuotannolla tavoitat haluamasi yleisön
Sisältösuunnitelman ja kilpailijakartoituksen pohjalta kykenemme tarttumaan oikeanlaisiin työkaluihin yrityksesi sisällöntuotantoa vahvistaessa. Täsmälliset toimenpiteet palvelevat erinomaisesti useimpia palveluntarjoajia. Esimerkiksi paikallisella tasolla sisällöntuotantoa räätälöidään siihen muotoon, että se tavoittaa parhaalla tavalla alueen ihmiset.
LUE LISÄÄ
Valtakunnallisen taso näkyvyyden puolestaan ei tarvitse tarkoittaa massiivisia kustannuksia: ainoastaan oikein kohdennettuja toimenpiteitä. Muun muassa verkkokaupoille kohdennettu sisällöntuotanto on ainoa tapa pysyä kustannustehokkaasti mukana jatkuvassa kilpailussa. Näin myös pienemmillä toimijoilla on mahdollisuus nousta niin sanotusti kokoaan suuremmiksi.
Sisällöntuotantohinnasto – Seoptimilla et maksa yllätyskuluista
Yrityksesi sisällöntuotannolle tarvisi tehdä jotain, mutta mitä? Opastamme mielellämme yritystäsi parempaan ja johdonmukaisempaan sisällöntuotantoon. Emme myy vain myynnin vuoksi – pyrkimyksenämme on löytää kullekin asiakkaallemme tarpeen ja budjetin mukaiset keinot vahvaan vaikuttamiseen. Tilaa Seoptimilta aika ilmaiseen aloituspalaveriin. Vastaamme mielellämme kysymyksiinne ja kerromme omista, yritystänne koskevista kehitysideoistamme.
LUE LISÄÄ
Seoptimi tarjoaa sisällöntuotantoa ennalta sovittuun, taulukon mukaiseen hintaan. Ei yllätyskuluja tai ylimääräisiä työtunteja ilman ennakkoon sopimista. Vahvistamme tilaukset aina kirjallisesti – näin asiakas on aina tietoinen laskutettavista tehtävistä. Läpinäkyvä laskutuksemme varmistaa sen, että asiakas saa tilaamansa työt tarjouksen mukaiseen hintaan. Varaa aika maksuttomaan palaveriin, niin katsotaan yhdessä, kuinka voimme palvella yritystäsi parhaiten.
Kysy lisää:
Mari Karhumaa
Viestinnän asiantuntija
040 0465641
Kysy lisää:
Juulia Lahnaoja
Sisällöntuotannon asiantuntija
040 7193445
Lue lisää sisällöntuotannosta
Miksi panostaa sisällöntuotantoon?
Sisällöntuotanto on keskeinen osa yrityksen markkinointia ja brändin luomista. Yrityksen kannattaakin panostaa laadukkaaseen sisällöntuotantoon, joka auttaa luomaan sekä tukemaan asiakassuhteita. Parhaimmillaan sisällöntuotannolla päästään lisäämään yrityksen liikevaihtoa – etenkin, jos sisällöntuotannossa huomioidaan hakukonenäkyvyys.
Tuntitaksa vai valmis hinnasto – mikä sisällöntuotannossa maksaa?
Sisällöntuottajan tavoitteena on tuoda yritykselle lisäarvoa, mikä loppupeleissä näkyy positiivisesti myös myynnissä. Sisällöntuotannolla puhutellaan asiakaspintaa ja kasvatetaan yrityksen brändiä. Mikäli sisällöntuotannossa päädytään vielä nojaamaan hakukonenäkyvyyteen, saadaan sisällöntuotannon kaikki potentiaali valjastettua tehokkaasti liikevaihdon kasvattamiseen.
Pienten yritysten on mahdollista haastaa isompia kilpailijoitaan käyttämällä strategista ja luovaa sisällöntuotantoa. Kohdennettu ja persoonallinen sisältö koetaan usein mielenkiintoiseksi ja helposti lähestyttäväksi. Näin yritykset voivat luoda kestävät suhteet asiakkaisiin ja erottua massasta.
Sisällöntuotanto on kaikista kustannustehokkainta jättää alan ammattilaisen harteille. Mutta kuinka erotetaan jyvät akanoista ja poimitaan käyttöön kaikkein tärkeimmät toimenpiteet? Se, mistä sisällöntuotannossa kannattaa maksaa, riippuu tietenkin täysin yrityksen tarpeista. Piikki auki -tyylisten toimijoiden kelkkaan voi olla haastavaa lähteä ainakin alkuun, joten selkeällä hinnoittelulla yritys saa paremman käsityksen siitä, paljonko mikäkin toimenpide maksaa. Seoptimilla hinnoittelu on lähes aina toimenpidekohtainen, mikä tekee toiminnastamme läpinäkyvää.
Copywriterin tai sisällöntuottajan osaamiseen kannattaa luottaa
Kokeneet ja asiantuntevat kirjoittajat omaavat ammattitaidon, joka tuo huomattavaa lisäarvoa tuotetuille sisällölle. Ammattimaisesti tuotettu sisältö on laadukasta: sisällöntuottaja tai copywriter ovat alansa päteviä asiantuntijoita. He tietävät, miten tuottaa kohdeyleisöä puhuttelevaa sisältöä.
Sisällöntuottajilla on usein myös asiantuntemusta lähteä parantamaan yrityksen hakukonenäkyvyyttä. SEO auttaa yritystä sijoittumaan korkeammalle hakukoneiden, kuten Googlen hakutuloksissa. SEO-analyysin avulla yritys voi poimia tärkeimmät avainsanat ja termit, joilla näkyvyyttä lähdetään kasvattamaan. Tekninen optimointi auttaa varmistamaan, että verkkosivujen tekniikka palvelee omalta osaltaan hakukonenäkyvyyttä tehokkaasti.
Satsaus sisällöntuotantoon on avain menestykseen
Yrityksesi menestykseen tarvitaan laadukasta sisältöä, joka houkuttelee asiakkaita, parantaa näkyvyyttä hakukoneissa ja vahvistaa brändiäsi. Siksi sisällöntuotannon vastuu kannattaa jättää alan ammattilaiselle, joka huomioi tehokkaalla tavalla myös vaadittavat SEO-toimenpiteet.
Laadukkaasti toteutetulla sisällöntuotannolla voit erottua eduksesi kilpailijoista ja saavuttaa merkittäviä tuloksia. Varaa aika maksuttomaan palaveriin niin jutella yhdessä siitä, kuinka me Seoptimilla voisimme auttaa teitä parhaiten tiellänne kohti menestystä.
Sisältöstrategia piirtää sisällöntuotannon päälinjat
Sisällöntuotanto kannattaa ottaa haltuun suunnitelmallisesti ja strategisesti. Sisältöstrategia ja SEO-pohjainen sisältösuunnitelma auttavat yritystäsi menestymään digitaalisessa maailmassa. Johdonmukaisesti toteutettu sisältösuunnitelma jakaa tehtävät toimenpiteet säännöllisiin jaksoihin, jotta niiden vaikutusta voitaisiin tarkastella ja mahdollisiin ajankohtaisiin aiheisiin tarttua tarvittaessa. Sisältökalenteri huomioi vuodenajat, sesongit ja myyntitärpit hyvissä ajoin: näin niihin kyetään panostamaan tarpeeksi voimakkaasti jo ennakolta.
Sisältösuunnitelma määrittelee sisällölliset toimenpiteet
Ennen sisältösuunnitelman laatimista yrityksen tulee määritellä ne pääkohdat, johon säännöllisellä sisällöntuotannolla panostetaan. Haluaako yritys esimerkiksi kohentaa brändi-ilmettään, nostaa verkkosivuston hakutulosta, kasvattaa orgaanista liikennettä vai parantaa konversioprosenttia? Tavoitteiden määrittely auttaa löytämään oikeat toimenpiteet ja suuntaamaan ne halutulle yleisölle.
Suunnitelmassa voidaan määritellä myös se kohderyhmä, joille laadittava sisältö suunnataan. Kattava kohderyhmän kartoitus auttaa valitsemaan hakusanojen joukosta relevanteimmat ja optimoimaan sisältöä paremmin niin yleisöä puhuttelevaksi kuin hakukoneetkin huomioivaksi. Kohderyhmä määrittelee usein myös sen äänensävyn, jolla yritys haluaa asiakkaitaan lähestyä.
Sisältökalenteri huomioi sesongin ja myyntipiikit
Sisältökalenterin laatiminen on erinomainen tapa varmistaa, että yrityksen sisältöjulkaisut ovat samassa linjassa tavoitteiden ja ajankohtaisten tapahtumien kanssa. Sesongit, myyntipiikit ja vastaavat tulisi ottaa huomioon sisältösuunnitelmassa, etenkin silloin, jos tietyt ajanjaksot toistuvasti nähdään myynnin hiljaisina tai kiireisinä aikoina.
Suunnitelman avulla näihin piikkeihin voidaan tarttua hyvissä ajoin. Esimerkiksi joulumyynti käynnistyy jo syyskaudella, joten sesongin sisältö tulisi olla laadittuna noin kolme kuukautta etukäteen. Näin varmistetaan, että sisältö ehtii purra kohderyhmään ajoissa. Sisältökalenteri huomioi yrityksen tarpeen mukaan myös alennusmyynnit, inventaariot sekä niin kutsutut hiljaiset kaudet, johon kannattaakin ajoittaa kaikki tekniset uudistukset ja päivitykset.
Sisältösuunnitelman pohja on tarkka mutta mukautuva
Jotta SEO-toimenpiteillä olisi yrityksen näkyvyyteen haluttu vaikutus, täytyy sisältöä julkaista säännöllisesti ja johdonmukaisesti. On kuitenkin tärkeää, että sisällön vaikutusta seurataan ja tarvittaessa ollaan valmiita muuttamaan sisältöstrategiaa. Jatkuva optimointi ja sopeutuminen muuttuviin markkinatrendeihin auttavat yritystä pysymään aallon harjalla niin verkkonäkyvyyden kuin suoran kilpailunkin saralla.
Seoptimin avulla yrityksesi voi toteuttaa halutut parannukset ja sisällöt verkkosivuillesi sekä muihin julkaisukanaviin. Varaa meiltä aika maksuttomaan palaveriin, jossa voimme yhdessä käydä läpi, millainen sisältöstrategia yritykselläsi on. Saat meiltä yksityiskohtaisen ja toimenpiteittäin eritellyn tarjouksen verkkosivujesi näkyvyyden nostamiseksi.