Opi kirjoittamaan lukija- ja hakukoneystävällisiä sisältöjä

SEO-sisällöntuottajalle suunnatut koulutukset on rakennettu vastaamaan erilaisissa vaiheissa olevien SEO-sisällöntuottajien tarpeisiin.

Valittavana ovat SEO-sisällöntuotannon perus- ja jatkokoulutukset sekä räätälöity täsmäkoulutus. Koulutukset on suunniteltu syventämään aina edellisen koulutuksen teemoja, joten voit käydä kaikki kolme koulutusta peräkkäin. Koulutusten välissä pääset tuottamaan sisältöjä opitun pohjalta ja seuraamaan niiden vaikutusta. Jo peruskoulutuksesta saat tarvittavat taidot verkkosivuston tai verkkokaupan sisällöntuotannon käynnistämiseen ja hakukonenäkyvyyden parantamiseen.

Koulutusten kesto on noin 4 tuntia taukoineen ja ne on järjestetään etäkoulutuksina. Myös lähikoulutusten järjestäminen on mahdollista ja niihin voidaan sopia suurempiakin osallistujamääriä. Koulutuksen jälkeen osallistuja saa itselleen tiivistelmän läpikäydyistä kokonaisuuksista sekä SEO-kirjoittajan ohjeen.

Tutustu SEO-sisällöntuotannon koulutuksiimme:

SEO-sisällön­tuotannon perus­koulutus

Oletko huomannut, että hakukoneissa kilpailijat kiilaavat edelle? Tuntuuko, ettet löydä sopivia hakutermejä tai saa niitä nousemaan riittävästi hakukoneissa? SEO-sisällöntuotannon peruskoulutus lähtee liikkeelle ihan perusteista mutta tarjoaa kattavan kokonaisuuden SEO-sisältöjen tekemiseen. Koulutuksen jälkeen sinulla on vahva osaaminen lukija- ja hakukoneystävällisten sisältöjen tekemiseen, joten voit alkaa rakentaa ja vahvistaa verkkonäkyvyyttä valitsemillasi hakutermeillä. Peruskoulutuksessa opit valitsemaan oikeat termit, […]

SEO-sisällön­tuotannon jatkokoulutus

Oletko kirjoittanut lukija- ja hakukoneystävällisiä sisältöjä, mutta sisällöntuotanto tuntuu työläältä ja orgaanisen liikenteen määrä ei kasva toivotulla tavalla? SEO-sisällöntuotannon jatkokoulutus on nimensä mukaisesti jatkoa SEO-sisällöntuotannon peruskurssille. Se porautuu syvemmälle SEO-kirjoittamisen saloihin ja tuo osaamista työkalujen käyttöön. Tehokkaat työkalut helpottavat sisällöntuotantoa ja tulosten seuraamista. Jatkokoulutus syventää myös osaamista tekoälyn hyödyntämisestä ja antaa valmiudet entistä ammattimaisempaan SEO-sisällöntuottamiseen. […]

SEO-sisällön­tuotannon räätälöity täsmä­koulutus

Kirjoitatko paljon SEO-sisältöjä ja seuraat dataa, mutta tulokset eivät tyydytä? Meinaavatko kilpailijat kiilata edelle? SEO-sisällöntuotannon räätälöity täsmäkoulutus on juuri sinulle suunnattu! Koulutus rakennetaan alkukartoituksen ja toiveittesi mukaisesti, jotta saat siitä aivan kaiken hyödyn irti. Koulutus edellyttää, että SEO-sisällöntuotannon perusteet ja jatko-osaaminen ovat jo kunnossa. Mikäli perusteissa tai osaamisessa olisi vielä kerrattavaa, voit valita meiltä perus- […]

Jokainen koulutuksemme tähtää sisällöntuotannon tehostamiseen ja sen avulla yrityksesi SEO:n kehitykseen verkossa.

Täytä alla oleva yhteydenottolomake, niin olemme sinuun pian yhteydessä koulutuksen aikataulusta.








    Kysy lisää:

    Mari Karhumaa
    Viestinnän asiantuntija

    0400 465 641

    Kysy lisää:

    Juulia Lahnaoja
    Sisällöntuotannon asiantuntija

    040 719 3445

    Lue lisää sisällöntuotannosta

    Miksi panostaa sisällöntuotantoon?

    Sisällöntuotanto on keskeinen osa yrityksen markkinointia ja brändin luomista. Yrityksen kannattaakin panostaa laadukkaaseen sisällöntuotantoon, joka auttaa luomaan sekä tukemaan asiakassuhteita. Parhaimmillaan sisällöntuotannolla päästään lisäämään yrityksen liikevaihtoa – etenkin, jos sisällöntuotannossa huomioidaan hakukonenäkyvyys. Tuntitaksa vai valmis hinnasto – mikä sisällöntuotannossa maksaa? Sisällöntuottajan tavoitteena on tuoda yritykselle lisäarvoa, mikä loppupeleissä näkyy positiivisesti myös myynnissä. Sisällöntuotannolla puhutellaan asiakaspintaa […]

    Sisältöstrategia piirtää sisällöntuotannon päälinjat

    Sisällöntuotanto kannattaa ottaa haltuun suunnitelmallisesti ja strategisesti. Sisältöstrategia ja SEO-pohjainen sisältösuunnitelma auttavat yritystäsi menestymään digitaalisessa maailmassa. Johdonmukaisesti toteutettu sisältösuunnitelma jakaa tehtävät toimenpiteet säännöllisiin jaksoihin, jotta niiden vaikutusta voitaisiin tarkastella ja mahdollisiin ajankohtaisiin aiheisiin tarttua tarvittaessa. Sisältökalenteri huomioi vuodenajat, sesongit ja myyntitärpit hyvissä ajoin: näin niihin kyetään panostamaan tarpeeksi voimakkaasti jo ennakolta. Sisältösuunnitelma määrittelee sisällölliset toimenpiteet […]

    lue lisää

    Mihin strategista markkinointia tarvitaan?

    Markkinoinnilla pyritään lisäämään yrityksen myyntiä ja tunnettavuutta sekä kasvattamaan liikevaihtoa brändiä vahvistamalla. Menestyvän markkinoinin pohjalla on aina pitkäjänteinen, strateginen lähestymistapa, jonka tehosteena toimivat nopeita tuloksia tuottavat taktiset toimenpiteet. Strateginen markkinointi toimii vankkana pohjana Strateginen markkinointi on vahvaa ja vankalle perustalle rakennettua yrityksen strategiaan pohjautuvaa markkinointia. Strategisen markkinoinnin toimenpiteiden vahvuus ja vaikuttavuus perustuu siihen, että sitä […]

    Tehot irti verkkosivustosi sisällöistä!

    Kirjoititko vetävän blogin verkkosivustollesi, mutta nyt tuntuu että juuri kukaan ei sitä käy lukemassa? Voi tuntua haasteelliselta saada oma ääni kuulumaan verkossa, jossa ihmisten huomio on jatkuvan kilpailun kohteena. Lue tästä vinkit, miten tavoitat blogillesi lukijoita ja kuinka voit lisätä liikennettä omalla kotisivullasi. 1. Optimoi tekstisi hakukoneita varten Optimoi tekstisi oikeille hakusanoille Googlea ja vastaavia […]

    TIEDOTE 22.10.2024

    Olemme kuluneen vuoden aikana jatkokehittäneet vahvasti liiketoimintamme visiota, strategiaa sekä tarjontaamme ja laajentaneet yhtiömme asiantuntijajoukkoa. Jatkossa tarjoamiemme palveluiden keskiössä ovat strateginen ja taktinen markkinointi, viestintä ja myynti sekä niiden johtaminen. Näitä olemme soveltuvin osin tarjonneet jo jonkin aikaa. Kehityksen rinnalla Seoptimi Oy:n nimi on muuttunut Tulo Group Oy:ksi 18.10.2024 alkaen. Seoptimi jatkaa edelleen yhtiön aputoiminimenä. […]