Opi kirjoittamaan lukija- ja hakukoneystävällisiä sisältöjä

SEO-sisällöntuottajalle suunnatut koulutukset on rakennettu vastaamaan erilaisissa vaiheissa olevien SEO-sisällöntuottajien tarpeisiin.

Valittavana ovat SEO-sisällöntuotannon perus- ja jatkokoulutukset sekä räätälöity täsmäkoulutus. Koulutukset on suunniteltu syventämään aina edellisen koulutuksen teemoja, joten voit käydä kaikki kolme koulutusta peräkkäin. Koulutusten välissä pääset tuottamaan sisältöjä opitun pohjalta ja seuraamaan niiden vaikutusta. Jo peruskoulutuksesta saat tarvittavat taidot verkkosivuston tai verkkokaupan sisällöntuotannon käynnistämiseen ja hakukonenäkyvyyden parantamiseen.

Koulutusten kesto on noin 4 tuntia taukoineen ja ne on järjestetään etäkoulutuksina. Myös lähikoulutusten järjestäminen on mahdollista ja niihin voidaan sopia suurempiakin osallistujamääriä. Koulutuksen jälkeen osallistuja saa itselleen tiivistelmän läpikäydyistä kokonaisuuksista sekä SEO-kirjoittajan ohjeen.

Tutustu SEO-sisällöntuotannon koulutuksiimme:

SEO-sisällön­tuotannon perus­koulutus

Oletko huomannut, että hakukoneissa kilpailijat kiilaavat edelle? Tuntuuko, ettet löydä sopivia hakutermejä tai saa niitä nousemaan riittävästi hakukoneissa? SEO-sisällöntuotannon peruskoulutus lähtee liikkeelle ihan perusteista mutta tarjoaa kattavan kokonaisuuden SEO-sisältöjen tekemiseen. Koulutuksen jälkeen sinulla on vahva osaaminen lukija- ja hakukoneystävällisten sisältöjen tekemiseen, joten voit alkaa rakentaa ja vahvistaa verkkonäkyvyyttä valitsemillasi hakutermeillä. Peruskoulutuksessa opit valitsemaan oikeat termit, […]

SEO-sisällön­tuotannon jatkokoulutus

Oletko kirjoittanut lukija- ja hakukoneystävällisiä sisältöjä, mutta sisällöntuotanto tuntuu työläältä ja orgaanisen liikenteen määrä ei kasva toivotulla tavalla? SEO-sisällöntuotannon jatkokoulutus on nimensä mukaisesti jatkoa SEO-sisällöntuotannon peruskurssille. Se porautuu syvemmälle SEO-kirjoittamisen saloihin ja tuo osaamista työkalujen käyttöön. Tehokkaat työkalut helpottavat sisällöntuotantoa ja tulosten seuraamista. Jatkokoulutus syventää myös osaamista tekoälyn hyödyntämisestä ja antaa valmiudet entistä ammattimaisempaan SEO-sisällöntuottamiseen. […]

SEO-sisällön­tuotannon räätälöity täsmä­koulutus

Kirjoitatko paljon SEO-sisältöjä ja seuraat dataa, mutta tulokset eivät tyydytä? Meinaavatko kilpailijat kiilata edelle? SEO-sisällöntuotannon räätälöity täsmäkoulutus on juuri sinulle suunnattu! Koulutus rakennetaan alkukartoituksen ja toiveittesi mukaisesti, jotta saat siitä aivan kaiken hyödyn irti. Koulutus edellyttää, että SEO-sisällöntuotannon perusteet ja jatko-osaaminen ovat jo kunnossa. Mikäli perusteissa tai osaamisessa olisi vielä kerrattavaa, voit valita meiltä perus- […]

Jokainen koulutuksemme tähtää sisällöntuotannon tehostamiseen ja sen avulla yrityksesi SEO:n kehitykseen verkossa.

Täytä alla oleva yhteydenottolomake, niin olemme sinuun pian yhteydessä koulutuksen aikataulusta.








    Kysy lisää:

    Mari Karhumaa
    Viestinnän asiantuntija

    040 0465641

    Kysy lisää:

    Juulia Lahnaoja
    Sisällöntuotannon asiantuntija

    040 7193445

    Lue lisää sisällöntuotannosta

    Miksi panostaa sisällöntuotantoon?

    Sisällöntuotanto on keskeinen osa yrityksen markkinointia ja brändin luomista. Yrityksen kannattaakin panostaa laadukkaaseen sisällöntuotantoon, joka auttaa luomaan sekä tukemaan asiakassuhteita. Parhaimmillaan sisällöntuotannolla päästään lisäämään yrityksen liikevaihtoa – etenkin, jos sisällöntuotannossa huomioidaan hakukonenäkyvyys. Tuntitaksa vai valmis hinnasto – mikä sisällöntuotannossa maksaa? Sisällöntuottajan tavoitteena on tuoda yritykselle lisäarvoa, mikä loppupeleissä näkyy positiivisesti myös myynnissä. Sisällöntuotannolla puhutellaan asiakaspintaa […]

    Sisältöstrategia piirtää sisällöntuotannon päälinjat

    Sisällöntuotanto kannattaa ottaa haltuun suunnitelmallisesti ja strategisesti. Sisältöstrategia ja SEO-pohjainen sisältösuunnitelma auttavat yritystäsi menestymään digitaalisessa maailmassa. Johdonmukaisesti toteutettu sisältösuunnitelma jakaa tehtävät toimenpiteet säännöllisiin jaksoihin, jotta niiden vaikutusta voitaisiin tarkastella ja mahdollisiin ajankohtaisiin aiheisiin tarttua tarvittaessa. Sisältökalenteri huomioi vuodenajat, sesongit ja myyntitärpit hyvissä ajoin: näin niihin kyetään panostamaan tarpeeksi voimakkaasti jo ennakolta. Sisältösuunnitelma määrittelee sisällölliset toimenpiteet […]

    lue lisää

    Miten erottua kilpailijoista?

    Valtaosa ostopäätöksistä tehdään tänä päivänä netissä. Taistelu hakukonetulosten kärkisijoista on kovaa ja mikäli yritys ei ole ymmärtänyt satsata oikeisiin hakusanoihin, kilpailijat ovat jo askeleen edellä. Mutta miten pieni tekijä voisi pärjätä digitaalisen ympäristön hektisessä maailmassa ja kuinka löytää etulyöntiasema kilpailijoihin nähden? Avaimet siihen tarjoaa kilpailija-analyysi yhdistettynä vahvaan hakukoneoptimointiin. Hyvin harva yritys on monopoliasemassa ja käytännössä […]

    Hakukoneoptimointi on sijoitus, jolta voi odottaa suuria tuottoja

    Hakukoneoptimointi eli SEO voi alkuun tuntua isolta investoinnilta, mutta se parantaa merkittävästi yrityksen tunnettavuutta ja näkyvyyttä ja verkossa. SEO:n avulla pienikin yritys voi ponnistaa samalle kilpailukentille kuin isommat tekijät. Alkusatsauksen jälkeen SEO-toimenpiteiden ylläpitämien on edullista. Monet toiminnot voidaan hoitaa pienen perehdytyksen jälkeen helposti talon sisäisestikin. Hakukoneoptimoinnin vaikutuksia saattaa olla haastavaa hahmottaa. Lyhyesti sanottuna hakukoneoptimointi on […]

    Tekoäly tekstintuotannossa – hyvä renki, huono isäntä

    Tekoäly mullistaa monia aloja, eikä sisällöntuotanto suinkaan ole tässä poikkeus. Tekoäly kykenee tuottamaan tekstiä paljon nopeammin ja runsaammin kuin kukaan kymmensormijärjestelmän taitaja ehtii ikinä kirjoittamaan. Tekoäly kirjoittaa romaanin muutamassa minuutissa ja avaa tieteellistä termistöä maallikolle käytännönläheisesti sekunneissa. Tekoälyllä on silti puutteensa. Sen tuottama materiaali ei vastaa laadultaan inhimillisesti tuotettua tekstiä. Tekoäly tuottaa tekstiä pääasiassa koulutusdatan […]