Sisältömarkkinointi nostaa yrityksesi uudelle tasolle
Oletko miettinyt, miten kertoisit palveluistasi ja tuotteistasi niin, että ihmiset kiinnostuisivat ja ostaisivat sinulta? Miten kerrot yrityksestäsi asiakkaille ja sidosryhmille? Meillä on ratkaisu, ja se on sisältömarkkinointi.
Sisältömarkkinointi on asiakkaan palvelemista. Erilaisilla sisällöillä, kuten blogeilla, uutiskirjeillä, kuvilla ja videoilla, vastataan asiakkaiden kysymyksiin sekä herätetään heidän kiinnostuksensa ja luottamuksensa. Sisällöillä pyritään sitouttamaan asiakas niin, että hän myös ostaa yrityksen tuotteita ja palveluita.

Ratkaisut sisältömarkkinoinnin avuksi:
Strategian luonti
- Brändin mukainen äänen ja tyylin määrittely
- Julkaisutavan ja -kanavan valinta
- Hakutermianalyysi
- Kilpailija-analyysi
Suunnitelmat
- Julkaisu- ja kanavakohtainen sisältömarkkinoinnin suunnitelma
- Blogisuunnitelma
- Sosiaalisen median suunnitelma
Sisällöntuotanto
- Suunnitelmien toteutus
- Blogit
- Asiakastarinat
- Verkkotekstit
- Uutiskirjeet
- Tiedotteet
- Sosiaalinen media
- Esitteet, oppaat
- Yritysvideoiden käsikirjoitukset
- Valokuvaus ja videointi
Kokenut ja vahva kumppani sisältömarkkinointiin
Tarvitsetko sisältömarkkinointiin kumppanin? Jos tunnet, että yrityksesi kaipaa apua, neuvoa ja toteuttajaa sisältömarkkinointiin, olemme valmiina auttamaan. Yhdistämme vahvan markkinoinnin osaamisemme inspiroivaan tarinallistamisen taitoon niin, että siitä tulee uskottava, koukuttava ja kannattava kokonaisuus.
Meiltä saat
- yrityksellesi räätälöidyn ratkaisun
- oman ammattitaitoisen luottotekijän tueksesi
- yrityksesi arvoa ja menestystä nostavaa sisältömarkkinointia.
Näin toimimme kanssasi:

SUUNNITTELU
Onnistunut sisältömarkkinointi alkaa panostamalla suunnitteluun. Se ottaa huomioon yrityksen liiketoiminnan ytimen, brändin ja tavoitteet. Meiltä saat sisältömarkkinoinnin strategian ja toimenpidesuunnitelman, joka perustuu yrityksesi tarpeisiin ja toiveisiin. Kuuntelemme sinua!

TOTEUTUS
Toteutamme sisältömarkkinointia laaditun suunnitelmaan mukaan ja olemme valmiita muutoksiin, jos yrityksesi tilanne niin vaatii. Parhaat tulokset sisältömarkkinointi antaa silloin, kun tekeminen on prosessinomaista ja asiakaslähtöistä. Se vahvistaa yrityksen brändiä ja palvelee heidän asiakkaitaan.

SEURANTA
Seuranta on lopulta tärkein osa sisältömarkkinointia. Tehtyjen toimenpiteiden vaikutusta tulee aina mitata ja analysoida. Seurantatieto antaa suuntaviivan sille, mitä lopulta kannattaa tehdä ja mitä ei. Sisältömarkkinointi on kehämäinen prosessi, jonka osia ovat suunnittelu, toteutus ja seuranta.
Sisältömarkkinoinnin ei tarvitse olla vaikeaa eikä sitä pidä pelätä. Aikaa se kyllä vaatii ja järjestelmällistä työtä. Me autamme sinua!
Tilaa helposti ja nopeasti yksittäisiä tekstejä!
Tarvitsetko apua sisällöntuotantoon, mutta et ole valmis jatkuvaan yhteistyöhön? Meiltä voit tilata tiedotteen, blogin tai muun tekstin aina silloin, kun tarve vaatii. Tarvitsemme sinulta aiheen ja kysymme muutaman kysymyksen, joiden perusteella kirjoitamme tekstin. Tätä kannattaa kokeilla!