Mitä tarkoittaa, kun kiinteistöhuollon ja jätepalvelun ammattilainen palvelee asiakkaitaan myös verkossa? SR-Kiinteistöhuollolla tämä tarkoittaa sitä, että verkkosivuilla tarjotaan asiakkaille mahdollisimman ajankohtaista tietoa palveluista ja niiden vaikutuksista.

Sisältömarkkinointi osana liiketoiminnan kehitystä

Markkinoinnillisissa toimenpiteissä SR-Kiinteistöhuolto on panostanut verkkosivuston palvelusivujen sisällön lisäksi siihen, että palveluihin tutustuvan on mahdollista lukea muiden palveluja käyttävien kokemuksia ennen omaa ostopäätöstään.

– Seoptimilta ostimme kotisivujen toimivuuden varmistamista sekä hakukoneoptimointia. Lisäksi ostimme kotisivuille optimoituja sisältöjä sekä asiakastarinoita, listaa SR-Kiinteistöhuollon työnjohtaja Pasi Kropsu.

SR-Kiinteistöhuolto Oy on erikoistunut jäte- ja kiinteistöhuoltoon Haukiputaalla ja lähikunnissa. Jätehuoltotoimintaa on harjoitettu heillä jo yli 50 vuoden kokemuksella ja kiinteistöhuollon parissa he ovat toimineet yli 25 vuotta. Vaikka nopeasti ajattelisi, että jäte- ja kiinteistöhuolto on meille kaikille kovin tuttu asia, ei kuitenkaan voi vähätellä sen tärkeyttä, miten vanhoja ja uusia asiakkaitaan voi palvella toimivilla ja monipuolisilla verkkosivuilla.

SR-Kiinteistöhuollon autot ovat tuttu näky Haukiputaalla ja lähikunnissa.

Asiakaskokemukset verkkosivuilla lisäävät luotettavuutta

Asiakaskokemukset ovat aitoja kokemuksia saaduista palveluista. Siksi niitä on tärkeää koota yrityksen verkkosivuille ja somekanaviin. Voisi sanoa, että mikään ei myy niin hyvin kuin hyvä asiakaskokemus. SR-Kiinteistöhuollon sivuille oli helppoa kirjoittaa vetäviä asiakastarinoita, sillä heidän asiakkaansa olivat kaikki hyvin tyytyväisiä.

Tyytyväisten asiakkaiden kokemuksia on ilo kirjoittaa tarinoiksi. Asiakastarinat tuovat kokemuksen lisäksi tunnetuksi yrityksen palveluita ja tuotteita.

– Yhteistyö Seoptimin kanssa on sujunut mukavasti. Erityisesti on jäänyt mieleen se, että ei tarvitse asiakkaan kaikkea itse tietää, tai osata sanoa mitä haluaa. Seoptimilta on tullut hyvin ehdotuksia ja ratkaisuja erilaisiin yrityksemme tarpeisiin, summaa Pasi Kropsu. 

SR-Kiinteistöhuolto suosittelee Seoptimia muillekin sisällöntuotannon, hakukoneoptimoinnin tai sisältömarkkinoinnin tarvitsijalle.