Esittelemme mielellämme mahtavia asiakkaitamme. Asiakkaan liiketoimintaan tutustuminen on aivan sydämen asia aina jokaisen asiakkaan kohdalla, onpa asiakkuus sitten millainen tahansa.

Uuden liiketoiminnan sisäistäminen ja ymmärtäminen nopeasti ei ole mitenkään itsestäänselvyys, vaan meillä kiinnitetään siihen erityistä huomiota. Jokainen seoptimilainen, joka millään tavalla toimii asiakasrajapinnassa, koulutetaan nopeaan tiedon keräämiseen ja liiketoiminnan ymmärtämiseen.

Olemme vakuuttuneita siitä, että syvällinen perehtyminen ja asiakkaan bisneksen tuntemus tuo asiakkaalle parhaat edut: markkinointi on pitkäjänteisempää, sille on koko ajan niin sanottu punainen lanka ja näiden myötä markkinointi on myös tuloksellisesti huomattavasti tehokkaampaa.

Kun asiakkaan liiketoiminta herättää aitoa innostusta

Asiakkaamme Suvanto Care  on yritys, joka mahdollistaa ikääntyvien ihmisten kotona asumisen kehittämällään tekniikalla. Suvanto Caren tuotteet ja palvelut tuovat turvaa ja helpotusta ikäihmisten kotona asumiseen niin kotihoidon, omaisten kuin tietysti ikäihmisen osalta. Turvalaitteet yhdessä palvelun kanssa mahdollistavat ikäihmisen turvallisen kotona asumisen aiempaa pidempään.

Me olemme Seoptimilla aivan syttyneet tästä rovaniemeläisestä innovaatiosta. Iloksemme olemme saaneet olla mukana markkinoinnissa ja samalla päässeet tutustumaan koko hienoon Suvanto Caren konseptiin. Markkinoinnin käynnistämiseksi teimme Suvanto Carelle alkuanalyysin, uudet verkkosivut yhteistyössä Visuadin kanssa sekä näiden jälkeen markkinointisuunnitelman.

Yhteistyötä parhaimmillaan

Siinä missä me olemme innostuneet Suvanto Caren liiketoiminnan kehittämisestä omalta osaltamme Suvanto Care on ollut tyytyväinen yhteistyöhömme.

”Käymme yhteistyössä säännöllistä keskustelua markkinoiden tilanteesta ja voimme siten tehdä nopeita ajankohtaisia nostoja näkyville omassa markkinoinnissamme. Tässä Seoptimin yhteistyö on ollut tiivistä, keskustelevaa ja siinä on pysytty hyvin asian ytimessä”, sanoo Suvanto Caren toimitusjohtaja Antti Haukipuro.

”Kuukausittain tehtävät asiakastarinat ja blogitekstit ovat olleet kuin meidän itsemme kirjoittamia. Se kertoo hyvin siitä, miten Seoptimin kirjoittajat ovat osaavia ja ymmärtävät asiakkaidensa liiketoiminnan ydinviestit ja löytävät teksteille oikean tyylin”, jatkaa Suvanto Caren myyntijohtaja Olli Göös.

Suvanto Caren palautteet lämmittävät mieltä, sillä olemme kokeneet itsekin yhteistyön erittäin antoisaksi ja joustavaksi. Kun luottamus rakentuu pitkäjänteisen yhdessä tekemisen ja hyvän vuorovaikutuksen avulla, se mahdollistaa monenlaisten projektien toteuttamisen samanaikaisesti kannattavasti ja sujuvasti.

Suvanto Caren tuotteisiin ja palveluihin kannattaa käydä tutustumassa lisää! Löydät ne täältä.