Seoptimi Oy

Olemme hakukoneystävällisen sisällöntuotannon edelläkävijöitä. Osaamisemme perustuu yrittämiseen, kouluttautumiseen ja kokemuksen kautta tulleeseen ammattitaitoon. Vuosien aikana olemme luoneet toimivan konseptin, jota voimme ammattiylpeydellä esitellä.

Keskitymme lukija- ja hakukoneystävällisten sisältöjen suunnitteluun, tuotantoon sekä sisältöjen vaikuttavuuden mittaamiseen ja analysointiin. Osallistumme yrityksen viestintään kokonaisuudessaan tai osittain ja koulutamme yrityksiä edellä mainituissa toimenpiteissä.

Lue lisää…

Vahvuutenamme on viestintäkentän ja liike-elämän tuntemus yhdistettynä kielelliseen osaamiseen sekä hakukoneoptimoitujen tekstien tuottamiseen. Markkinoinnin ja myynnin ammattilaisena tunnemme ja tunnistamme asiakkaidemme asiakkaat.

Yritysmaailman monimuotoisuus on meille henkilökohtaisessakin elämässä tuttua. Siksi osaamme tarttua toimissamme juuri olennaisiin asioihin. Toimenpiteissä pyrimme aina asiakkaidemme myynnin edistämiseen, yrityksen tunnettavuuden lisäämiseen ja brändin vahvistamiseen.

Seoptimi – viestintäpalvelu- ja sisällöntuotantotoimisto

Tuotamme laadukasta, näkyvää, tarvittaessa myyvää sekä hakukonenäkyvyyttä parantavaa sisältöä. Lopputuloksessa kuuluu aina asiakkaan oma ääni ja yrityksen ydinviestit. Luomme sisältöä suomen ja englannin kielellä, sekä tarvittaessa myös muilla kielillä.

Koulutamme yrityksiä parantamaan omaa viestintää ja löytämään sisällöntuotannon vahvuudet. Ohjeistamme, kuinka hakukoneista otetaan mahdollinen hyöty irti ja miten omaa brändiä voidaan hioa ammattimaiseen suuntaan pienillä viestinnällisillä toimenpiteillä.

Lue lisää…

Teemme paljon yhteistyötä mainostoimistojen kanssa ja uskomme, että asiakkaamme saavatkin tästä syystä juuri parhaan hyödyn markkinointiinsa. Meillä on paljon annettavaa erilaisiin markkinoinnillisiin pohdintoihin ja kartoituksiin sekä tietysti myös käytännön tekemiseen.

Arvomme ja todelliset pyrkimyksemme

Vaikka luonnollinen tavoitteemme on kannatava liiketoiminta, ovat arvomme hyvin pehmeitä. Tämä näkyy jokapäiväisessä tekemisessä ystävällisyytenä, tasa-arvoisuutena, positiivisena asenteena ja jokaista kunnioittavana asennoitumisena.

Keskitymme palvelemaan asiakkaidemme tarpeita kohdennetusti. Emme myy vain myynnin vuoksi, vaan pyrimme todellisuudessa auttamaan yrityksen viestintään ja näkyvyyteen liittyvissä ongelmissa. Teemme työmme suurella sydämellä: pureudumme kaikenkokoisiin työtehtäviin yhtäläisellä innokkuudella ja intohimolla.

Lue lisää…

Arvojamme ovat myös rehellisyys, avoimuus ja läpinäkyvyys. Myyntitilanteissa pyrkimyksenämme on aina toimia asiakkaamme parhaaksi, vaikka jokin toinen ratkaisu voisi hyödyttää meitä enemmän. Asiakas saa meiltä aina asiakaskohtaisesti harkitun tarjouksen, jonka toteutuksessa ei tule yllätyksiä. Laskutamme vain siitä, mistä on etukäteen sovittu.

Arvot eivät saa olla pelkkiä sanoja, aivan kuten eivät asiakkaillemme tekemämme sisällötkään.  Vaikka olemme sanataitureita, panostamme myös todellisiin tekoihin.

Lisätietoa seoptimista

Seoptimi – viestintätoimisto Oulussa

Seoptimi on innovatiivinen viestintätoimisto Oulussa. Palvelemme asiakkaitamme kuitenkin kaikkialla Suomessa sijaintiin katsomatta. Laajan verkostomme ja paikallistuntemuksemme ansiosta pystymme auttamaan asiakastamme monipuolisella tavalla ja tarjoamaan järkevät ratkaisut yritys- ja markkinointiviestintään, sisällöntuotantoon ja hakukoneoptimointiin. Kotikaupunkimme Oulu on mahtava paikka asua ja yrittää. Perämeren viileä vinkka ja kesän valoisat yöt ovat kasvattaneet meistä sitkeitä, periksiantamattomia ja rehtiin työntekoon […]

Seoptimi – viestintätoimisto Helsingissä

Seoptimi on asiantunteva markkinointi- ja viestintätoimisto Helsingissä. Kotikaupunkimme Oulun lisäksi toteutamme perinteistä viestintää sekä hakukoneoptimointia kaikkialle Suomeen. Vakuutamme asiantuntevuudella ja pitkällä hakukoneoptimoinnin kokemuksella. Kilpailuvalttejamme ovat ammattimaisuus, aikataulujen joustavuus sekä näkyvä hinnoittelu. Varaa aika etäpalaveriin tai tule tapaamaan meitä toimipisteellemme Helsinkiin. SEO-näkyvyyden asiantuntija ja viestintätoimisto Helsingissä Seoptimi on lukija- ja hakukoneystävällisen sisällöntuotannon edelläkävijä. Tuotamme muun muassa […]

Ajankohtaista

Millaista on olla harjoittelijana Seoptimilla?

Seoptimilla harjoittelusta mieleen on jäänyt uskomattoman hyvä työilmapiiri, luottamus, oppiminen ja kokemukset. Olen Oona Huhtala ja olen harjoittelussa Seoptimilla. Opiskelen OSAO:lla liiketoiminnan perustutkintoa ja valmistun harjoittelusta merkonomiksi. Suoritan myynnin, tapahtumatuotannon, markkinoinnin ja viestinnän sekä tuloksellisen toiminnan tutkinnon osia. Alalla minua kiinnostaa erityisesti yrittäjyys, liiketoiminnan kehittäminen, markkinointi, viestintä sekä tapahtumatyöskentely. Vahvuuksiani ovat sosiaaliset taitoni, ihmisläheisyys, luovuus, […]

Mikä on sisällöntuottajan tärkein ominaisuus?

Sisällöntuottajan työ on monipuolista ja vaihtelevaa. Sisällöntuottaja tuottaa visuaalista, audiovisuaalista tai tekstisisältöä verkkosivustolle tai muualle verkkoon. Paneudun tässä blogitekstissä tekstisisällön tuottajan ominaisuuksiin. Kuten jokainen sisällöntuottaja myös tekstisisällöntuottaja pääsee työssään tutustumaan erilaisiin yrityksiin, ihmisiin, ilmiöihin ja ajatuksiin, joten sisällöntuottaminen on paljon muutakin kuin pelkkä kirjoitusprosessi. Sisällöntuottaja tuottaa ja editoi Tuotatko yrityksen sisällä sisältöä blogiin tai muualle […]

Viestin voima perustuu ymmärrettävyyteen

Joudutko päivittäin tilanteeseen, jossa täsmennät omia sanomisiasi? ”En itseasiassa tarkoittanut aivan tuota” tai ”oikeastaan tarkoitin aivan päinvastaista”. Täsmentäminen on osa normaalia keskustelua ja vuorovaikutusta. Se kuitenkin osoittaa, miten vaikeaa meidän on saada oma sanoma perille juuri sellaisena kuin haluamme. Elämän sujuminen perustuu viestintään ja vuorovaikutukseen. Se on ihmisten välistä dialogia. Myös isoissa organisaatioissa ja yrityksissä […]

Asiakastarinat ovat parasta mainosta yrityksellesi

Asiakastarinoiden avulla potentiaaliset asiakkaasi saavat ajankohtaista, lahjomatonta tietoa yrityksesi palveluista ja onnistumisen hetkistä. Positiiviset asiakastarinat ovat parasta mahdollista mainosta, mitä yrityksesi voi saada! Asiakastarinoiden kautta asiakkaasi voi kokea samaistumisen tunteen ja vakuuttua ostopäätöksestä. Mitä ovat asiakastarina ja referenssitarina? Asiakastarina on asiakashaastattelu, jossa yrityksen palveluja tai tuotteita ostanut asiakas kertoo omalla nimellään kokemuksistaan haastattelumuodossa. Asiakastarina on […]

Sanahelinää vai merkityksellisiä tekoja? Suunnitelmallinen vastuullisuusviestintä vahvistaa yrityksen brändiä

Mitä vastuullisuusviestintä on? Toisille vastuullisuusviestintä voi olla yksittäisten ekotekojen mainostamista. Se on ehkä mainoskampanja, jossa kerrotaan, miten jokin tuote on valmistettu puhtaista luonnon raaka-aineista tai miten jonkin tuotteen käyttö säästää ympäristöä. On se tätäkin, mutta vastuullisuusviestintä on lupaus arjen tärkeistä teoista. Vastuullisuusviestintä tarkoittaa yritysten ja organisaatioiden tapaa viestiä siitä, miten ne ottavat huomioon taloudellisen, sosiaalisen […]

Markkinoinnin toimenpiteet kuntoon ennen kesälomaa

Markkinointipäättäjän muistilista ennen kesälomaa Kesälomat kolkuttelevat jo ovilla ja monessa toimistossa tai verkkokaupoissa koitetaan kevään kiireiden keskellä ehtiä vielä tehdä tärkeimmät markkinoinnin toimenpiteet ennen lomia. Markkinoinnin optimointi onkin tärkeää, että lomat eivät hidasta tai hiljennä kaupan tekoa, mutta että kesälomat kuitenkin pystytään samalla pitämään. Vaikka nyt on mielessä kesä ja kesäloma, syksy kuitenkin myös tulee […]